Kokie yra SEO audito tipai?
Optimizavimas paieškos sistemoms yra kertinis skaitmeninio marketingo aspektas.Gera SEO taktika padidins jūsų puslapio matomumą bei pozicijas paieškos rezultatuose, o tai savo ruožtu stiprins prekės ženklo atpažįstamumą ir prestižą.
Pradėti optimizavimo kelionę galima nuo SEO audito, kuris yra fundamentas siekiant šių tikslų. SEO auditas yra kritiškai svarbus įvertinant, kaip jūsų internetinis puslapis atsiranda paieškos rezultatuose. Auditas atskleidžia veiksmingas jūsų SEO strategijos sferas ir tos, kurios reikalauja pagerinimo.
Šios žinios yra nepaprastai svarbios šlifuojant SEO taktiką, siekiant užtikrinti, kad jūsų svetainė ne tik būtų pastebima paieškos sistemų rezultatuose, bet ir išliktų konkurencinga.
Kas yra SEO auditas?
SEO auditas yra metodas, skirtas išanalizuoti, kaip efektyviai jūsų interneto puslapis pasirodo paieškos sistemose. Auditas atliekamas tikrinant įvairius svetainės komponentus, o jo rezultatai įrašomi į išsamų ataskaitos dokumentą.
Supratimas apie svetainės veiklos efektyvumą leidžia atpažinti tobulintinas sferas. SEO tobulinimui yra įvairių būdų: galima kreiptis į SEO specialistus arba pasinaudoti tokia specializuota programine įranga kaip Semrush. Dabar pakreipkime dėmesį į detalias, kaip SEO auditas gali būti naudingas.
3 pagrindiniai SEO audito tipai
Techninis SEO auditas
Atliekant techninį SEO auditą, ypač koncentruojamasi į svetainės technines charakteristikas, kad būtų užtikrintas jos sklandus funkcionavimas. Tikrinama, ar svetainė laikosi paieškos sistemų optimizavimo geriausių metodų. Techninio SEO audito procese bus įvertinti šie elementai:
- Svetainės apkrovos laikas
- Naudojimosi patogumas naudojant mobiliuosius įrenginius
- Puslapių indeksavimo efektyvumas
- Svetainės turinio nuskaitomumas
- Išorinių nuorodų kokybė ir jų įtaka
- Struktūrizuotų duomenų taikymas
Vidinis svetainės auditas
Tai reiškia jūsų svetainės tokių komponentų, kuriuos galima reguliuoti ir gerinti, peržiūrą. Esminė dalis tai – svetainėje bei puslapiuose esantis turinys. Čia yra keletas tokių elementų:
- Puslapio title tag’ai ir meta aprašai
- Teksto antraštės
- Paveikslėlių optimizacija
- Vidinės nuorodos struktūra
- Raktinių žodžių paskirstymas
- Turinio kokybė
Išorinis SEO auditas
Tai apžvelgia, kaip jūsų svetainės pozicijos paieškos sistemose yra įtakojamos veiksmų ir sąveikų, vykdomų už svetainės erdvės ribų. Čia pateikiami keli tokių veiksnių pavyzdžiai:
- Backlinkų formavimas
- Marketingas socialinėse medijose
- Straipsnių rašymas svečio statusu